مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 مهر 1400 ساعت 11:152021-10-21اقتصادي

خرید اقساطی | مبل اقساطی| تلویزیون اقساطی


خرید اقساطی هم به نفع خریداران است و هم به نفع فروشندگان! آیا تا کنون به این موضوع فکر کرده بودید؟ شاید بسیاری از شما تا کنون فقط از یک جنبه به این مسئله اندیشیده باشید و تصورتان این باشد که خرید اقساطی هر نوع کالا و استفاده از انواع خدمات از جمله خرید مبل اقساطی ، - مزیت های خرید اقساطی برای فروشندگان اولین و مهم ترین مزیتی که نقدی ندارند، بفروشند؛ که این باعث می شود مغازه ها محصولات بیشتری را در زمان کمتر بفروشند و کل بازار به سمت و سوی رشد بیشتری حرکت کند.

به همین دلیل خرید و فروش اقساطی این روزها رونق بسیاری پیدا کرده است و با وجود صنعت لندتک و شرکت های فعال در این حوزه، طرفداران خرید اقساطی روز به روز در حال افزایش است.

چگونه مبل اقساطی بخریم؟ با مراجعه به بازار مبل، طرح ها، رنگ ها و مدل های مختلف مبلمان، چشم ها را به خود خیره می کند و واقعا انتخاب را سخت خواهد کرد.

اما علاوه بر ظاهر  و مدل هر نوع مبلمان، کیفیت و فناوری به کار گرفته شده در تولید آن نیز بسیار حائز اهمیت است و باید به آن توجه داشته باشید؛ که این مسئله در قیمت مبل و کلا هزینه ای که باید برای آن بپردازید تاثیرگذار است.

در شرایطی که شما بتوانید مبل اقساطی بخرید؛ بدون نیاز به ضامن و بابت پرداخت اقساط آن نیز مجبور به پرداخت سود زیادی نباشید، می توانید بدون دغدغ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خرید اقساطی | مبل اقساطی| تلویزیون اقساطی

خرید اقساطی | مبل اقساطی| تلویزیون اقساطی